Voorwoord: "I’m in a New York state of mind"

21 oktober 2019 - Den Haag, Nederland

Ja, ja dames en heren. Exact drie maanden na mijn reis naar Australië, is het tijd om mijn volgende reis te maken. Dit keer is het niet voor vijf weken, maar voor vijf dagen en het is nu niet in m’n eentje, maar met mijn moeder. Dus bereid je voor op dagelijkse spam van mijn avonturen in de Big Apple. Jawel, ik ga naar New York City!

De stad die gebruikt wordt in vele films, de thuisstad van de Avengers, de stad waar John Lennon is neergeschoten, de stad van de vele broadway shows, de stad waar immigranten aankwamen in de late 19e eeuw en begin 20e eeuw en het leukste: de stad die van 1626 tot 1664 in Nederlandse handen was en New Amsterdam heette! Oftewel: de stad waar alles gebeurt.

Mijn moeder en ik vliegen in de ochtend en komen begin middag aan op John F. Kennedy International Aiport, alwaar we ons vijfdaagse avontuur gaan beginnen. Aangezien ik dit keer in een hotel verblijf, verwacht ik elke dag een stuk online te kunnen plaatsen. Wees dus gerust beste volgers, elke dag heb je iets om naar uit te kijken.

Net als mijn vorige blog (welke ik zeer sterk aanraad om te lezen op de momenten dat je aan het wachten bent op de nieuwe blog), zal ik weer zeer inspirerende titels gebruiken. Om het een beetje uitdagender te maken voor mij, zal ik proberen alleen titels te gebruiken van liedjes die over New York gaan. Of dit lukt zal moeten blijken.

Ik hoop dat jullie er allemaal weer lekker van gaan genieten. Zo niet, dan ga ik alsnog zelf genieten van deze reis. Jullie zijn welkom om vragen te stellen of tips en tops te geven. Grote kans dat ik er niets mee ga doen, maar ik geef jullie graag het gevoel dat ik ook naar jullie luister.

Veel lees- en kijkplezier en ik zie jullie graag weer terug aan het eind van de week.

1. Moeders:
    21 oktober 2019
    Jaaaa, eindelijk. Heb er zo veel zin in. We gaan er mooie, bijzondere dagen van maken ❤
  2. Kate Braak:
    Geniet ervan! 😄😄😄
  3. Jolien Kolkman:
    21 oktober 2019
    Heel veel plezier in NY! Wat ontzettend leuk dat jullie met z'n tweeën gaan! Geniet ervan!
  4. Monique Lengton -van der Veen:
    Veel plezier samen , geniet van moeder zoon samenzijn ❤️
  5. Mutty:
    21 oktober 2019
    Jullie gaan zeker genieten en wij ,wij genieten dan dankzij je reisverhalen natuurlijk gezellig mee
    Hele mooie dagen samen 😍
  6. Jannie Grijzen:
    21 oktober 2019
    Heel veel genieten samen 💞! En Guido, ik wist niet dat jij zo'n schrijftalent bent. De intro vind ik al heel leuk om te lezen. Verheug mij op de rest.
  7. Jenny:
    Enjoy!!!🗽🚕🍎