Dag 6: "New York City, please go easy on this heart of mine"

27 oktober 2019 - Den Haag, Nederland

Na de film besloot ik om toch maar even mijn ogen dicht te doen. Ik had er ten slotte al vier uur opzitten en hoefde nog maar zo’n drie uur te gaan. Ik plugde mijn koptelefoon in mijn iPhone en zette heerlijke, ontspannen jazzmuziek (Chilled Jazz-playlist op Spotify) op. Dit in combinatie met mijn nachtmasker, zorgde voor een solide twee uur slaap.

IMG_6231

En die slaap had ik ook best wel nodig. Ik werd pas wakker toen ik een hoop gerommel naast me voelde. Dit gerommel was het ontbijt. Voor mijn gevoel is het nog steeds midden in de nacht, dus ik heb nog niet echt trek. Maar wie wat bewaard, heeft wat.

Er werd omgeroepen dat we er bijna zijn. Om het laatste half uur door te komen speelde ik een spelletje op het scherm en luisterde ik wat muziek. De laatste minuten vind ik altijd het vervelendst.

IMG_8926

We waren mooi op tijd geland en aangezien we comfort+ stoelen hadden, konden we ook vrij snel het vliegtuig uit. Er werd omgeroepen dat we met een shuttlebus naar de gate moesten. Dus stapten we de bus in en een paar minuten later kwamen we aan bij de gate. Vanaf hier liepen we naar de paspoortcontrole en niet veel later stonden we bij de trein. Helaas is het zondag en moesten we extra lang wachten. Maar geen probleem, want we hebben weer Internet, dus we vermaken ons wel! Ik zette mijn hotspot aan en postte de blog van dag 5.

IMG_3945

IMG_8940

De trein kwam mooi op tijd aan en we vertrokken precies om 09:27 uur. We zochten een plek om te zitten en moesten moeite doen om onze ogen op te houden. In Leiden stapte mijn moeder uit. We namen afscheid en ik vervolgde mijn reis naar Den Haag. Ik zette weer een lekker muziekje aan en schreef wat aan de blog van vandaag.

Aangekomen in Den Haag hoefde ik maar vier minuten op tram 3 te wachten. Ik stapte zin, ging zitten en genoot van de rit. Een kleine tien minuten later stapte ik uit en liep ik naar huis. Ik deed de deur open en eindig het verhaal.

Binnenkort komt er weer een epiloog, dus zorg ervoor dat je de blog in de gaten houdt! Voor nu een fijne dag vanaf mijn huisje in Den Haag.

1. Buurman en buurvrouw:
    27 oktober 2019
    Welterusten Gido. Fijn dat we mee mochten lezen met jullie avontuur. Geweldig geschreven weer. Groetjesssssssss